ТЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ КАФЕДРА ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ:
"Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики, фізики та інформатики."
Ключове питання поточного року:
«Використання сучасних прогресивних технологій з метою формування життєвих компетентностей особистості на уроках математики, фізики та інформатики»
Адреса блогу ПК wym-1476040213688
ПЛАН РОБОТИ
І засідання
Дата проведення: вересень 2016 року
Тема: Організація навчально-виховного процесу у 2016/2017 навчальному році
Мета: проаналізувати діяльність методичного об’єднання вчителів предметів природничо-математичного циклу за 2015/2016 навчальний рік та визначити пріоритетні напрямки роботи у поточному навчальному році.
Форма проведення: звіт, інформація.
№ з/п | Тематика засідань | Відповідальний |
Засідання №1 – Методичний всеобуч | ||
1. | Обговорення та затвердження плану роботи шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу. Розподіл доручень між членами методичного об’єднання. | Керівник ПК Члени ПК |
2. | Вивчення нормативно-інформаційної документації і методичних листів з питань викладання предметів природничих дисциплін у 2016/2017 навчальному році | Члени ПК |
3. | Аналіз навчальних програм і підручників для 8 класу. | Члени ПК |
4. | Експрес-інформація про новини педагогічної та методичної літератури | Добровольська С Є |
5. | Про підготовку до шкільних тарайонних олімпіад з математики, інформатики, фізики | Члени ПК |
6. | Створення творчої групи вчителів | Бондар Л М |
Робота між засіданнями | ||
1. | Опрацювання нормативних документів: ü програм та основних виПКг до викладання предметів природничо-математичного циклу; ü критеріїв оцінювання підсумкового та тематичного контролю навчальних досягнень учнів; вимог до ведення шкільної документації. | |
2. | Складання і затвердження календарно-тематичних планів | |
3. | Підготувати завдання для проведення шкільних предметних олімпіад | |
4. | Підготовка і проведення шкільних олімпіад з дисциплін природничо-математичного циклу | |
5. | Поновлення правил ТБ в кабінетах з підвищеним рівнем небезпеки | |
6. | Складання планів самосвіти над проблемними питаннями | |
7 | Підготовка учнів до районних олімпіад з навчальних дисциплін | |
8 | Підготувати майстер-клас (практичне заняття з педагогами) на тему: «Я роблю так це». (створення та ведення власного веб-ресурсу) | |
9 | Опрацювати літературу по створенню освітніх веб-квестів |
ІІ засідання
Дата проведення – жовтень 2016 року
Тема: ПКдернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій.
Мета:
– розглянути головні засади та особливості сучасних педагогічних технологій;
– охарактеризувати шляхи впровадження інноваційних технологій навчання;
– розширити знання вчителів про інноваційні методи та форми навчання.
Форма проведення: круглий стіл, презентація, майстер-клас, інформація.
№ з/п | Тематика засідань | Відповідальний |
Засідання №2 – Творча майстерня | ||
1. | Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу | Майданник В С |
2. | Сучасні педагогічні технології. | Чернов О М |
3. | Інноваційні технології навчання у сучасній школі. | Сергійчук О О |
4 | Впровадження інноваційних методів та форм в навчальний процес. | Шпак А А |
5 | «Я роблю так це»(створення та ведення власного веб-ресурсу) | Бондар Л М |
6 | Освітні веб-квести в практиці роботи вчителя | Сухенко О М |
7 | Підсумки проведення Всеукраїнських шкільних олімпіад І етапу. | Олефіренко Л І |
8 | План підготовки до проведення декади предметів природничо-математичного циклу. | Олефіренко Л І |
9 | Організація науково-дослідницької роботи на уроках предметів природничо-математичного циклу як системний фактор формування інноваційної особистості ХХІ століття | Добровольська С Є |
10 | Дистанційне навчання як ефективне доповнення традиційних форм шкільної освіти | Олефіренко Л І |
11 | Шляхи формування компетентностей учнів | |
Робота між засіданнями | ||
1. | Підготовка і участь учнів у районних олімпіадах з навчальних дисциплін | |
2. | Створення та наповнення власних веб – ресурсів. | |
3. | Складання плану роботи з обдарованими дітьми | |
4. | Створення навчальних веб-квестів | |
5. | Взаємовідвідування уроків та їх аналіз | |
6 | Поновлення матеріалів самоосвіти | |
7 | Виконання творчих завдань учнів в рамках науково-дослідницької роботи. (підготовка дослідницьких проектів, робіт МАН) | |
8 | Опрацювати теоретичний матеріал щодо впровадження інноваційних технологій навчання. | |
9. | Використовувати інноваційні методи та форми навчання на уроках. | |
10 | Підготувати практичне заняття з педагогами на тему: «Банк інновацій». (елементи дистанційного навчання) | |
11 | Опрацювати фахову літературу про компетентісно-орієнтований підхід в системі сучасної освіти |
ІІІ засідання
Дата проведення: січень 2017 року
Тема: Удосконалення сучасного уроку шляхом впровадження інноваційних технологій.
Мета:
– визначити особливості уроків із застосуванням інноваційних технологій;
– розширити знання вчителів про способи, прийоми і форми навчання, що підвищують пізнавальний інтерес учнів;
– проаналізувати методи оновлення навчального процесу.
Форма проведення: усний журнал, тренінг, інформація.
Засідання №3 – Педагогічний практикум | ||
1. | Формування в учнів життєвих компетентностей шляхом використання інтерактивних форм і методів навчання | Якимчук Л О |
2. | Особливості уроків із застосуванням інноваційних технологій. | Сухенко О М |
3. | Перевірка домашнього завдання з використанням елементів інноваційних технологій навчання на уроках природничо-математичного циклу. | Бондар Л М |
4 | Практичне заняття з педагогами на тему: «Банк інновацій». (елементи дистанційного навчання) | Олефіренко Л І |
5 | Особливості використання сервісів Google в діяльності педагогічних працівників | Половенко С А |
6 | Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад | Керівник ПК |
7 | Творчий підхід до роботи з обдарованими дітьми | Лунгул С С |
Робота між засіданнями | ||
1. | Обговорення рівня навченості учнів з предметів, що виносяться на ЗНО | |
2. | Організація повторення навчального матеріалу та підготовка до ЗНО | |
3. | Взаємовідвідування уроків та їх аналіз Математики Майданник В С, Сергійчук О О Фізики Якимчук Л О Інформатики Бондар Л М | |
4. | Розробка навчальної теми з предмету для дистанційного навчання учнів | |
6. | Поновлення матеріалів по самоосвіті вчителів |
IV засідання
Дата проведення – квітень 2017 року
Тема: .Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя
Форма проведення: обмін досвідом, інформація, представлення блогів вчителів та звітів про самоосвіту
Засідання №4 – Скарбниця досвіду | ||
1. | Майстер-клас «За минулий рік я досяг,,,» | Члени ПК |
2. | Вивчення інструктивно-методичних листів «Про закінчення навчального року» | Члени ПК |
3. | Звіти вчителів про роботу над проблемою | Члени ПК |
4. | Представлення власних веб-ресурсів, | Члени ПК |
5 | Звіт керівника ПК про роботу методичного об’єднання та планування роботи на наступний навчальний рік | Керівник ПК |
Робота між засіданнями | ||
1. | Оформлення екзаменаційної документації | |
2. | Обговорення рівня навченості учнів з предметів, що виносяться на ЗНО | |
3. | Опрацювання: фахової літератури; | |
5. | ПКніторинг якості знань учнів 8 класу (за новою програПКю) | |
6. | Узагальнення роботи вчителя по самоосвіті | |
7. | Оформлення шкільної документації та звітів по виконанню навчального плану за 2016-2017 навчальний рік |
Склад вчителів кафедри
№ | прізвище | який начальний заклад закінчили і коли | філія | посада | рік останньої атестації | категорія |
1 | Добровольська Світлана Єгорівна | Кіровоградський педагогічний інститут ім Пушкіна, 1991 р | Олександрівський НВК | вчитель фізики | 2015 | вища |
2 | Сисоєва Ірина Сергіївна | Кіровоградський педагогічний університет ім. Винниченка, 2009 | Олександрівський НВК | вчитель математики | 2016 | І кв. кат. |
3 | Сухенко Оксана Миколаївна | Кіровоградський педагогічний університет ім. Винниченка,2002 | Олександрівський НВК | вчитель математики та фізики | 2013 | І кв. кат. |
4 | Олефіренко Володимир Миколайович | Кіровоградський педагогічний університет ім. Винниченка, 2003 | Олександрівський НВК | вчитель інформатики | спеціаліст | |
5 | Олефіренко Людмила Іванівна | Кіровоградський педагогічний інститут ім Пушкіна, 1992р | Олександрівський НВК | вчитель інформатики | 2015 р | вища, "Вчитель-методист" |
6 | Шпак Олена Андріївна | Кіровоградський педагогічний університет ім. Винниченка, 2011 | Олександрівський НВК | вчитель математики | 2014 | І кв. кат. |
7 | Лунгул Світлана Василівна | Кіровоградський пед.інститут,1988р | Бірківська | вч.фізики | 2014р | І кв. кат |
8 | Майданник Віта Святославівна | Кіровоградський пед.унів.,2002р. | Бірківська | вч.матем | 2012р | І кв. кат |
9 | Тарасевич Марина Іванівна | Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С. Пушкіна 1985 рік | Бірківська | вч.матем | 2016 | вища, «старший вчитель» |
10 | Шульга Микола Павлович | Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С. Пушкіна 1987 рік | Бовтишська філія | вчитель фізики | 2016 | І кв. кат. |
11 | Шульга Валентина Анатоліївна | Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С. Пушкіна 1986 рік | Бовтишська філія | вчитель математики | 2016 | І кв. кат. |
12 | Бондар Любов Миколаївна | Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Винниченка | Івангородська філія | вчитель інформатики | 2012 | вища, "Вчитель-методист" |
13 | Бажан Тетяна Олександрівна | Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Винниченка | Івангородська філія | вчитель математики | спеціаліст | |
14 | Якимчук Леонід Олександрович | Житомирський державний едагогічний інститут імені І.Я. Франка 1983 рік | Несватківська філія | Вчитель фізики і математики | 2012 | вища, ,,Старший вчитель" |
15 | Стрижак Андрій Миколайович | Кіровоградський педагогічний інститут ім Виниченка 1993 | Несватківська | вчитель інформатики | 2013 | І кв. кат. |
16 | Сергійчук Олександра Олексіївна | Мозирський ДПІ, 1994 | Несватківська | вч.математ. | 2012 | вища |
17 | Голинська Надія Анатоліївна | 0 | Розумівська | вч математики | 2012 | І кв. кат. |
18 | Чернов Олексій Миколайович | Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С. Пушкіна 1987 рік | Підлісненська | вчитель математики | 2011 | вища, "Старший вчитель" |
19 | Половенко Сергій Андрійович | Кіровоградський педагогічний університет ім. Винниченка, 2012 | Підлісненська | вчитель інформатики | спеціаліст | |
20 | Охріменко Надія Василівна | Черкаський Пед.інстетут | Підлісненська | вчитель фізики | 2011 | І кв. кат. |
21 | Коломієць Вікторія Олександрівна | Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Винниченка, 2014 | Несватківська | вч.математ. | спеціаліст |
Коментарi