Блог творчої групи
http://krasnopys.blogspot.com/
План роботи творчої групи на 2016-2017 н.р.
Засідання 1. Теоретичні та методичні основи формування графічних навичок учнів початкової школи
№ | Зміст роботи | Форма подачі |
1 | Навчання каліграфічного письма в початковій школі та програмні вимоги до нього | Доповідь |
2 | Психолого-педагогічні основи формування каліграфічного письма | Виступ |
3 | Умови, необхідні для вироблення в учнів правильних каліграфічних умінь | Виступ |
4 | З історії виникнення методів формування каліграфічних навичок | Історичний огляд |
5 | Сучасні погляди педагогів на формування каліграфічного письма | Огляд ППД |
6 | Методи формування графічних навичок учнів | Круглий стіл |
Засідання 2. Засоби попередження та корекції графічних відхилень у молодших школярів
№ | Зміст роботи | Форма подачі |
1 | Підготовка руки дитини до письма в дошкільний період | Виступ |
2 | Використання різноманітних художніх технік як шлях формування та розвитку каліграфічних навичок учнів початкової школи | Презентація |
3 | Засоби попередження та корекції графічних відхилень у молодших школярів | Виступ |
4 | Ігри та вправи для розвитку дрібної моторики рук у дітей | Ділова гра |
5 | Визначення рівня розвитку дрібної моторики руки | Тест |
Засідання 3. Особливостіформуваннякаліграфічноїнавички у першокласників
№ | Зміст роботи | Форма подачі |
1 | Етапи навчання каліграфічного письма | Доповідь |
2 | Структура уроків письма. Особливості самостійної роботи учнів під час навчання письму | Моделювання |
3 | Система робіт з формування графічних навичок молодших школярів | Обмін досвідом |
4 | Особливості навчання письму ліворуких дітей | Виступ |
5 | Реалізація шляхів естетичного виховання першокласників у процесі формування каліграфічної навички | Методичний діалог |
6 | Практична робота: Урок письма (навчання грамоти) в 1 класі | Відкритий урок з обговоренням |
Засідання 4. Специфіка організації освітнього процесу за програмою «Каліграфія» (зелементамирозвитку зв’язногомовлення) 1–4 класи
№ | Зміст роботи | Форма подачі |
1 | Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з каліграфії | Інформаційне повідомлення |
2 | Удосконалення каліграфічних умінь учнів на уроках «Каліграфія» (з елементами розвитку зв’язного мовлення) | Презентація досвіду |
3 | Графічні диктанти для розвитку уваги, просторовоїуяви та розвитку дрібної моторики руки | Виступ |
4 | Вправи для вдосконалення почерку молодших школярів | Обмін досвідом |
5 | Практична робота: урок каліграфії | Відкритий урок з обговоренням |
Коментарi